6




Först och främst vill jag ursäkta mig för att jag inte alls lagt upp något under helgen. Jag har varit utan dator och då har det blivit såhär. Ska försöka att undvika detta nästa helg, okej? Jag kommer i alla fall att lägga upp helgens tips + dagens tips idag. Rätt ska vara rätt!






~ Lindas mustaschhalsband ~

Jag tänker inte ge er någon längre beskrivning utan jag tänker bara säga att det är enklare att fixa än det ser ut! Till motivet har jag användt mig utav hamapärlor men man behöver absolut inte göra en mustasch, utan det finns oerhört många andra motiv som man kan försöka sig på. Här nedan är några exempel!





(Och psst - mönstret till mustaschen hittar du här!)



First of all - I'm sorry for leaving out the tips this weekend. I was unable to use a computer so it was pretty difficult to upload anything. Since I left out 2 tips this weekend (saturday and sunday) I'm putting them up today, along with todays tip.

It's easy to make your own necklaces, if you've got imagination! Here's some tips for pendants.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0