9



Kom på att det inte är någon idé att fortsätta med julklappstipsen ända fram till den 24e, så jag fortsätter till den 20e - bara så att ni vet. Det betyder alltså att det är sex tips kvar (inklusive dagens tips).

Idag tänker jag tipsa om något simpelt men ändå så oerhört personligt och fint. Plocka fram dina finaste färger, en canvas i lagom storlek (finns oerhört billiga på t.ex. dollarstore) och penslar, sen är det bara att börja. En personlig tavla kan vara något av det finaste man kan få i julklapp!




T.ex. så gjorde min fina vän Roxy dessa fina tavlor för någon dag sedan. Vet dock inte om hon planerat att ge bort dem i julklapp. Hoppas att det var okej att jag lånade din bild! Puss!


I've changed my mind about the christmas tips and I'm only going to do six more, including todays tip (until december 20th).

Take out your brushes, paint and a canvas - and make a personal painting for a friend. Above are some examples of paintings, that my lovely friend Roxy has done.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0