1

Istället för att skriva något tråkigt och inledande "första inlägg" så tänker jag gå rakt på sak på en gång. Bloggen kommer att innehålla lite allt möjligt, men mestadels DIY (som då förstås betyder do it yourself) dvs saker som du kan göra själv hemma. Annars tänker jag fylla bloggen med diverse inspirationsbilder och kanske lite musiktips. Ville komma igång snabbt med den här bloggen och har därför inte lagt ner någon tid alls på designen. Det kanske kommer lite längre fram, det får vi se - annars gillar jag den lite halvenkla designen också haha.

De resterande dagarna fram till julafton tänker jag köra 1 julklappstips om dagen, så passa på att kika in varje dag. Jag tycker att vi kör igång redan nu med det första tipset!



picsource; unknown (maybe hellotiger)


Smyg in på en loppis eller varför inte t.ex. IKEA och köp hem små/stora fina glasburkar och fyll med någonting som personen i fråga skulle gilla. Med hjälp av papper och lite tejp eller lim kan du sedan designa dina egna etiketter och sätta fast - sen har du en fin och personlig julklapp färdig! Vill du göra din julklappsburk ännu mer personlig så kan du kanske testa att göra eget godis eller små kakor att fylla burkarna med?


This is my new blog and it's mainly about DIY (do it yourself) but will also contain som inspirational images, music and so on. Every day until christmas eve I will give you a tip for presents you can easily manufacture at home. Todays tip contains a glassjar, some tasty treats and a homemade label.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0